مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان:

بازنشستگان کردستانی تسهیلات بانکی دریافت می کنند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با بانک صادرات استان، امکان استفاده بازنشستگان و وظیفه بگیران این استان از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی فراهم شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد احمدی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: بنابراین تفاهم نامه از اول دی‌ماه ۹۹ به مدت یک سال بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر در استان کردستان در صورت تمایل می‌توانند، از تسهیلات خرید لوازم خانگی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه و نرخ سود تسهیلات برابر با حداقل نرخ سود و کارمزد مطابق سیاستهای اعتباری بانک صادرات ایران استفاده کنند.

 

وی افزود: اعطای تسهیلات جُعاله تعمیر مسکن و همچنین تسهیلات همیاران سپهر نیز هر کدام تا سقف ۵۰ میلیون تومان و کارت همیاران سپهر با نرخ سود ۱۵ درصد از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

احمدی اضافه کرد: بانک تعهد کرده است که وام ازدواج فرزندان بازنشستگانی که از طرف مدیریت صندوق بازنشستگی استان به بانک معرفی می شوند، در صورت تکمیل مدارک با اولویت و خارج از نوبت پرداخت کند.

 

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان تاکید کرد: بانک صادرات پس از اخذ رضایتنامه از شخص و پس از واریز حقوق، مبلغ قسط را از حساب وام گیرنده کسر خواهد کرد. وی یادآور شد: بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر استان کردستان در صورت نیاز به دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به مدیریت صندوق بازنشستگی استان و یا کانون‌های بازنشستگی نسبت به دریافت معرفی نامه کتبی و ارائه به بانک صادرات اقدام کنند.

همچنین روز پنجشنبه (۴ دیماه) جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن آلزایمر استان کردستان با حضور در دفتر محمد احمدی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با اهداء لوح تقدیری از سوی مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران، از تلاش ها و همکاری های صمیمانه وی تقدیر کرد.