علی خدامی
خدامی در نشست با اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد:

تلاش صندوق بازنشستگی برای کاهش اشکالات صدور گواهی الکترونیکی کسر از حقوق

مسئولان اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران در نشستی با علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، در جریان اقدامات اخیر این صندوق از جمله روند صدور گواهی‌های کسر از حقوق قرار گرفتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، خدامی در این جلسه ضمن  تشکر از حضور مسئولین اداره بازنشستگی فرهنگیان، در خصوص برخی فعالیت‌ها و طرح‌های نو و جدید  صندوق بازنشستگی کشوری از جمله صدور گواهی کسر حقوق و ضمانت به صورت غیرحضوری و اینترنتی، توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اعلام کرد: در تلاش هستیم که برخی ابهامات و اشکالات اجرایی کار در این روش را به حداقل برسانیم تا میزان رضایتمندی بازنشستگان از خدمات الکترونیکی صندوق افزایش یابد.

محمدرضا میرزایی، رئیس اداره بازنشستگی شهر تهران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده، از تلاش‌ها و حُسن همکاری‌های صندوق بازنشستگی کشوری در تسریع صدور احکام بازنشستگان فرهنگی در سال ۹۹ تشکر و قدردانی کرد.

مسئولان اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران هفته گذشته نیز نشست مشابهی با محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، داشتند که طی آن، مرتضایی‌فرد در خصوص ارائه بسته‌های حمایتی و رفاهی که در قالب «طرح یاری» توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان ارائه می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

در این جلسه که با حضور کارشناسان اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، مباحث مختلفی در خصوص وام‌های ضروری، ازدواج و بیمه تکمیلی درمان مطرح شد.