به منظور ارائه خدمات سریع و آسان الکترونیک به مراجعین صورت گرفت:

راه اندازی باجه پیشخوان دولت در مدیریت استان هرمزگان

با راه اندازی باجه پیشخوان دولت در محل ورودی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان، ارائه خدمات برخط به بازنشستگان تسهیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، با گسترش روز افزون خدمات الکترونیک و مراجعه افراد برای دریافت خدمات الکترونیک به مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، با راه اندازی باجه خدمات پیشخوان، ارائه این خدمات به بازنشستگان تسهیل شد.

محمدتقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان افزود: گسترش خدمات الکترونیک در جهت رفاه حال شهروندان و بازنشستگان عزیز است که در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری خدمت را دریافت کنند.

وی ادامه داد: اما عده زیادی به دلیل آگاه نبودن از شیوه ارائه این نوع خدمات یا ناتوانی در استفاده از خدمات الکترونیک، به مراکز دولتی مراجعه می کنند و ارجاع آنان به مراکز پیشخوان دولت باعث سردرگمی این عزیزان می شد که با راه اندازی باجه خدمات پیشخوان در محل صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، ارائه خدمات سریع و آسان به مراجعین ممکن شده است.

جلیلی بهابادی با اشاره به خدماتی که در این باجه به مراجعین ارائه می شود اظهار داشت: دریافت فیش حقوقی، حکم بازنشستگی، ثبت گواهی کسر از حقوق، حذف و اضافه بیمه تکمیلی، ثبت نام وام ضروری و سایر خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی که در درگاه خدمات به نشانی sabasrm.ir وجود دارد، از جمله این خدمات است.

گفتنی است، ۱۶هزار و ۸۶۷ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری زیرپوشش مدیریت استان هرمزگان هستند که از این تعداد، ۱۱هزار و ۷۷۹ نفر را مردان و پنج هزار و ۸۸ نفر را زنان تشکیل می دهند.