مدیر صندوق بازنشستگی استان قم:

فرایند بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ استان قم کلید خورد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم گفت: فرآیند بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در نشست مشترک با مدیریت و کارشناسان صندوق بازنشستگی و مسئولان اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان قم که روز شنبه (۲۰ دیماه) در خانه ملعم برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیریت صندوق بازنشستگی به دلیل دقت و سرعت عمل در صدور احکام بازنشستگان سال جاری خواستار افزایش تعامل در فرایند بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش در سال آینده شد‌.

صالح محمدی امین مدیر صندوق بازنشستگی استان قم در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت های این مدیریت از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه کرد و گفت: هدف صندوق بازنشستگی کشوری جلب رضایت و خدمت به بازنشستگان است و در این راه از همه ظرفیت های موجود استفاده می کند و برای رسیدن به این هدف، تلاش می کنیم برقراری حقوق بازنشستگان در عین رعایت ضوابط قانونی در نهایت سرعت و دقت انجام گیرد تا رضایت این عزیزان حاصل شود.

مدیر امور اداری آموزش و پرورش قم نیز در این نشست اعلام کرد: در سال آینده حدود ۱۷۰۰ نفر از شاغلین ما به افتخار بازنشستگی نائل خواهند شد و برهمین اساس، بررسی سوابق و تشکیل پرونده بازنشستگی برای این عزیزان از هم اکنون آغاز شده است.

وی با بیان اینکه «نواحی و مناطق ۶ گانه آموزش و پرورش استان قم در حال تکمیل مستندات مالی و احکام شاغلان در شرف بازنشستگی هستند» گفت: تلاش می کنیم تا با توجه به حجم بالای بازنشستگان در سال آتی، برقراری حقوق این عزیزان بدون تاخیر انجام شود.

در این نشست مقرر شد، اداره کل آموزش و پرورش استان قم تکمیل پرونده برای آن دسته از شاغلانی که سابقه خدمت استثنایی داشته یا سوابق خدمت غیررسمی دارند و کسورات آن را پرداخت نکرده اند، در اولویت قرار دهد.