در سفر مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان صورت گرفت؛

تشریح خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی برای کانون‌های بازنشستگان قشم

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان با حضور در جزیره قشم با بازنشستگان این شهرستان دیدار و درباره خدمات رفاهی به ویژه درگاه خدمات الکترونیک صندوق توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، محمدتقی جلیلی بهابادی در نشست صمیمی با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان کشوری جزیره قشم که شنبه ۲۷ دیماه انجام شد، گفت: بازنشستگان دیگر نیاز نیست برای دریافت گواهی کسر از حقوق در مرکز استان حضور یابند و می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir گواهی کسر از حقوق خود را دریافت کنند.

جلیلی بهابادی افزود: دریافت حکم حقوقی، فیش حقوقی، ثبت نام وام ضروری، بیمه تکمیلی درمان و بسته های طرح یاری از دیگر خدمات درگاه الکترونیک است که بدون مراجعه حضوری می توان از آن ها استفاده کرد.

وی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان کشوری بعد از صدور احکام متناسب سازی در مهرماه گفت: صندوق بازنشستگی با هدف افزایش قدرت خرید بازنشستگان، بسته های مختلفی را در قالب طرح یاری از اسفند سال گذشته تاکنون اجرا کرده است.

جلیلی بهابادی با تاکید بر اینکه هشت بسته این طرح با موفقیت اجرا شده، گفت: تسهیلات طرح هشتم برای حمایت از پایان نامه های فرزندان بازنشستگان با عنوان طرح حمپاد روز شنبه ۲۷ دیماه پرداخت شده است.

وی بسته نهم طرح یاری را برای استخدام فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در فروشگاه افق کوروش عنوان کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان در ادامه سفر به قشم با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته از بازنشستگان، خواستار افزایش دایره این حمایت‌ها شد.

جلیلی بهابادی همچنین از فروشگاه های افق کوروش و روند احداث فروشگاه زنجیره ای رفاه در قشم بازدید کرد.

گفتنی است، ۵۷۴ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری ساکن جزیره قشم هستند.