مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران:

به‌زودی انتقال اطلاعات بازنشستگان تهرانی الکترونیکی می‌شود

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان تهران گفت: تمهیدات لازم برای انتقال اطلاعات به‌صورت الکترونیکی و حذف پرونده های کاغذی صورت گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران، رضا مسلمی  مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران و قائدی معاون این اداره کل روز یکشنبه ۵بهمن ماه، با حضور در اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش تهران درباره فرایند بازنشستگی شاغلین فرهنگی و آسیب شناسی عملکرد سال ۹۹ و همچنین تعیین خط مشی سال آینده، با مسئولین آن اداره بحث و تبادل نظر کردند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران در این نشست گفت: تمهیدات لازم برای انتقال اطلاعات از طریق وب و حذف کاغذ انجام شده است.

مسلمی اظهار داشت: باید آمادگی جدی و اهتمام لازم برای امور بازنشستگی سال ۱۴۰۰ فراهم شود.

وی با بیان اینکه “با توجه به پیش بینی و بررسی های انجام شده احتمال بازنشستگی تعداد قابل توجهی از فرهنگیان محترم در سال آینده وجود دارد” گفت: به همین دلیل، ایجاد این هماهنگی ها و جلسات هم اندیشی بسیار ضروری و مغتنم است.

در ادامه این نشست، میرزایی رئیس اداره بازنشستگی و موظفین تهران ضمن قدردانی از توجه مدیران صندوق با امور بازنشستگان و پیگیری آن، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قبلی، فعالیت ها و اقدامات لازم در فرایند بازنشستگی سال آتی را شروع کرده ایم و قطعا سعی بر این است که با هماهنگی و همراهی مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری، صدور احکام بازنشستگی سال ۱۴۰۰ را با کمترین اشکال و دغدغه و در بهترین زمان ممکن عملیاتی کنیم.

در این نشست همچنین برخی نکات فنی و تخصصی مربوط به پرونده های بازنشستگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل و معاون صندوق بازنشستگی استان تهران سپس با همراهی رئیس اداره بازنشستگی و موظفین با حضور در واحدهای مختلف اداری از فعالیت ها و حجم بالای مراجعات و پاسخگویی کارکنان این اداره بازدید کردند.

گفتنی است، مقرر شده تا این جلسات ضروری تا پایان سال ادامه یابد.