در بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها مطرح شد:

اکتشافات تکمیلی «معدن مس ورزک» در آینده نزدیک

زهرا زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان­های صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شهرستان قائن از معدن مس ورزگ شرکت صدرمعادن ایرانیان، بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در این بازدید که با حضور محمد کریمی فرماندار شهرستان قاین و عباس جرجانی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خراسان جنوبی انجام شد، ناصر صفاری سرپرست معدن ورزگ به تشریح نحوه فعالیت معدن و روش استخراج کانسنگ مس (روباز) پرداخت.

سرپرست معدن ورزگ گفت: تعداد نیروی شاغل در معدن به صورت مستقیم ۱۵ نفر است و میزان ذخیره در نظر گرفته شده بر اساس پروانه بهره برداری ۶۴۴ هزار و ۵۱۰ تن است.

وی در ادامه از جریان فعالیت اکتشافات تکمیلی با توجه به وسعت محدود و حداقل ۱۵ هزار متر حفاری و لاگین مغزه ­ها در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین براساس گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری در سفر خود به این استان که هفته گذشته انجام شد، از محل خانه امید بازنشستگان، زمین در حال ساخت کانون بازنشستگان و خانه کارگران تامین اجتماعی، مجتمع ورزشی در حال ساخت تامین اجتماعی قاین و همچنین شرکت تعاونی مجتمع اصناف قهستان در استان خراسان جنوبی بازدید و در جریان فعالیت و وضعیت این مراکز قرار گرفت.