با ارسال لوح تقدیر صورت گرفت؛

قدردانی معاون وزیر رفاه از مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال لوح تقدیری از مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی برای تلاش های این مدیریت در پیشبرد اهداف و ماموریت های وزارت رفاه در شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه استان خراسان رضوی قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حاتم شاکرمی در متن این لوح تقدیر خطاب به علیرضا کریم دادی آورده است: سرافرازی و پیشرفت ایران مرهون مدیرانی است که با تلاش صادقانه و نبوغ خلاقانه خویش در راستای اعتلای میهن اسلامی تلاش نموده و خدمت گزاری را افتخاری بزرگ می پندارند. بی شک انسان های شایسته ای که اصل خدمت را نه به عنوان وظیفه بلکه به عنوان فریضه الهی تلقی می کنند نه تنها در وجدان جامعه بلکه در پیشگاه قادر متعال همواره سربلندند.

وی در ادامه تاکیده کرده است: اینجانب از جنابعالی که با همت و تلاش ارزنده خود در پیشبرد اهداف و ماموریت های کلان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه استان خراسان رضوی مجدانه اهتمام ورزیده اید تقدیر و تجلیل نموده؛ امیدوارم با هم افزایی و هم اندیشی حسن عمل و دقت نظر در جهت استمرار این روند در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته است موید و منصور باشید.