براساس اطلاعیه فرابورس ایران و با نماد «مدیریت»؛

شرکت «سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق» در فرابورس درج نماد شد

بنا به اعلام شرکت فرابورس ایران، «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی» وابسته به هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیریت» در فهرست نرخ‌های بازار اول فرابورس ایران درج شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای با اعلام این مطلب عنوان کرد: شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ به‌عنوان دویست و سی و ششمین نماد معاملاتی (شصت و هفتمین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ های بازار اول فرابورس ایران درج شد.

این شرکت با نماد معاملاتی «مدیریت» در گروه سرمایه گذاری‌ها، زیر گروه «سایر واسطه­ های مالی» و با کد صنعت ۵۶۹۹ درج شده است. سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این شرکت و نماد مدیریت می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران کدال مراجعه کنند.

گفتنی است، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی) چندی پیش با نماد «ومدیر» در بازار دوم بورس تهران درج نماد شد که بزودی امکان معامله آن فراهم خواهد شد. همچنین ETF مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» در نیمه نخست امسال در بازار فرابورس پذیرش و قابل معامله شد.