به مناسبت ۱۵ اسفندماه "روز درختکاری" انجام شد؛

غرس تعدادی نهال در مدیریت استان هرمزگان

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان به همراه کارکنان این مدیریت، اقدام به کاشت تعدادی نهال در فضای سبز اداره کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مدیریت استان هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و ۱۵ اسفندماه روز درخت کاری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در کنار کارکنان با غرس تعدادی نهال این روز را گرامی داشتند.

جلیلی بهابادی با اشاره به اهمیت فضای سبز و حفاظت از درختان افزود: این روز بهانه‌ای برای احترام به محیط زیست، احیاء، نگهداری و توسعه آن است.

وی با تاکید بر تلاش برای حفظ و نگهداری فضای سبز عنوان کرد: کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید زیادی قرار گرفته و نمی‌توان آثار مثبت درختکاری در محیط زندگی و محل کارمان را نادیده بگیریم.

جلیلی افزود: هدف از این اقدام دسته جمعی ارتقاء و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی است و نام گذاری ۱۵ اسفند به عنوان روز درختکاری فرصت مناسبی برای توسعه فضای سبز است.

در پایان نهال هایی که به همت جهادکشاورزی استان به صندوق بازنشستگی کشوری اهدا شده بود، توسط مدیر صندوق و کارکنان و به نام شهید خدمت، مصطفی شفیعی مدیر سابق صندوق بازنشستگی استان کاشته شد.