مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان بیان کرد:

تشریح خدمات رفاهی صندوق برای روسای کانون‌های بازنشستگی هرمزگان

نشست ادواری مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان با حضور روسای کانون های بازنشستگان استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، نشست ادواری مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با روسای کانون های بازنشستگان استان در خانه امید پارک گلهای بندرعباس صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شد.

محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در این نشست با تبریک بیست و هفتم رجب سالروز بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام، با اشاره به طرح بیمه تکمیلی عمر و حوادث ملت از روسای کانون ها خواستند که در توضیح و اطلاع رسانی این طرح همکاری کنند.

وی یادآور شد: بازنشستگان برای استفاده از این طرح باید با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی www.sabasrm.ir با ورود اطلاعات شخصی خود، گزینه فعال سازی بیمه عمر و حوادث را انتخاب کنند.

وی افزود: ثبت نام این طرح از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ۹۹ ادامه دارد. از مزیت های استفاده از این طرح، ارائه رایگان بیمه نامه حوادث آتش سوزی، سیل و زلزله است.

جلیلی بهابادی در ادامه به ارایه خدمات پزشکی تشخیصی و آزمایشگاهی به بازنشستگان کشوری در منزل اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از طرح های پیشگیرانه و تشخیصی بیماری کرونا و کاهش ترددهای غیر ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تحت پوشش بیمه تکمیلی است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان سال ۹۹ را برای بازنشستگان در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری و ارائه تسهیلات رفاهی، سال بسیار خوبی توصیف کرد که طی آن و تاکنون ۱۰ بسته طرح یاری و سایر خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به ذینفعان صندوق در کل کشور ارائه شده است.

او درباره بسته دهم طرح یاری که اخیرا اجرا شده است، گفت: خدمات دندان پزشکی بیمه ملت به عنوان بسته دهم ارائه شده که در این طرح، بازنشستگان، وظیفه بگیران و افراد تحت تکفل آنها با مراجعه به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با شرکت بیمه ملت و با ارائه مشخصات خود شامل کدملی، شماره دفترکل و شماره موبایل و پس از احراز هویت از سوی مرکز درمانی، امکان برخورداری از خدمات دندانپزشکی را به صورت «تقسیطی و تخفیفی» خواهند داشت.

وی تصریح کرد: البته در مرحله نخست این طرح، استان هرمزگان قرار ندارد، ولی پیگیری لازم برای اجرای آن در حال انجام است و به زودی در استان هرمزگان نیز شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

در ادامه این نشست، روسای کانون های بازنشستگان استان هرمزگان نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود و بازنشستگان پرداختند.