مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی خبر داد:

آغاز اجرای برنامه‌های ۴۰گانه صندوق بازنشستگی خراسان‌رضوی

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی گفت: در نخستین نشست تیم‌های اجرایی این مدیریت ۴۰برنامه تدوین شده براساس شاخص‌ها و زیرشاخص‌های برنامه عملیاتی به سرپرستان تیم‌های اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، علیرضا کریم دادی روز گذشته (دوشنبه) در نخستین جلسه تیم اجرایی استانی این مدیریت ضمن تشریح تقویم برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برنامه عملیاتی این مدیریت، اهم شاخص‌های برنامه عملیاتی حوزه مدیریت استان خراسان رضوی را در ۴۰ برنامه، به سرپرستان تیم های اجرایی این مدیریت، ابلاغ کرد.

وی در این جلسه گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از کاهش کیفیت و کمیت خدمات مدیریت، لازم است تا با تشکیل و ساماندهی تیم های اجرایی استان، اهداف از پیش تعیین شده صندوق به شکل شایسته و مناسبی عملیاتی شود. برهمین اساس نیز تقویم و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ تدوین شد تا خدمت رسانی و وظایف این مدیریت با بهره‌وری و اثربخشی بیشتر از گذشته به جامعه هدف یعنی بازنشستگان عزیز ارائه شود.

وی همچنین افزود: تعیین زمان بندی وظایف هریک از اعضای تیم های اجرایی در تقویم برنامه عملیاتی، این امکان را در اختیار همکاران مدیریت قرار می دهد تا به راحتی وظایف مشخص شده را رصد کرده و فارغ از هرگونه تداخل عملیاتی، رسالت اصلی تیم اجرایی را انجام دهند.

کریم دادی خاطر نشان کرد: تدوین یک برنامه جامع، مانع و کامل در ابتدای سال، بسیاری از هزینه ها، اتلاف زمان، سرمایه های انسانی و مالی را به حداقل کاهش داده و با ارتقاء سطح خدمات، به افزایش رضایت مندی مشترکین صندوق کمک کند.

گفتنی است، خانه های امید، ارتباط با کانون های بازنشستگی و انجام نظرسنجی، احکام ترمیمی، برقراری حقوق، مستندسازی، تفاهم نامه با درمانگاه ها و داروخانه ها، تسهیلات منزلت، دفاتر پیشخوان، ارزیابی شرکت های طرف قرارداد خدمات رسان، ساماندهی تولید محتوای رسانه ای و اطلاع رسانی، امور آموزش، آموزش رابطین دستگاه های اجرایی و آسیب شناسی نقاط ضعف و تهدیدها از جمله برنامه های سال ۱۴۰۰ در مدیریت صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی است.