با 3برابر شدن سود عملیاتی فروش محصولات، عملیاتی شد؛

ثبت رکورد رشد تولید و فروش محصولات کاغذسازی قائم‌شهر

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) از ثبت رکوردهای تازه در تولید و فروش این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا، مهدی کاملی گفت: شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر در سال ۹۹ نسبت به سال‌های گذشته شاهد رشد ۶۰درصدی در تولید و ۱۰۰درصدی در فروش بوده است.

وی افزود: سود عملیاتی بابت فروش محصولات برای شرکت به نسبت سال های گذشته ۳ برابر شده و این امر باعث شده زیان انباشته ای که طی سال های ۸۲ تا ۹۶ به دلیل توقف فعالیت شرکت اتفاق افتاده بود طی فعالیت هایی که در سال های ۹۷ تا ۹۹ انجام شد، به صفر رسیده و شرکت با سود مناسبی دست یابد.

کاملی در ادامه با بیان این مطلب که هدف ما کسب رکوردهای بیشتر و سودآوری است، گفت: بر همین اساس ۲ برنامه طرح و توسعه پیش بینی شده است؛ نخست، برنامه کوتاه مدت به منظور اضافه کردن دستگاه های برش و بسته بندی و همچین اضافه کردن محصولات بهداشتی بانوان که در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز دیده شده و دوم، طرح توسعه اساسی، شامل تولید خمیرکاغذ از کاه و کولش که این طرح جزء طرح های اولویت دار کشور و استان مازندران است.

او همچنین تصریح کرد: تولید کاغذ تی‌شو از خمیر تولید شده نیز جزو همین سیاست ها است که این فعالیت ها در آینده نزدیک، شرکت کاغذسازی قائم شهر را به قطب سلولزی کشور تبدیل خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته گفت: از جمله مهم ترین فعالیت های انجام شده در این شرکت، ثبت افزایش سرمایه ۱۲۰ میلیارد ریالی و خروج شرکت از ماده ۱۴۱ است. همچنین این شرکت در سال گذشته به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مازندران معرفی شده بود.

وی تاکید کرد: برای افزایش فروش محصولات نیز قراردادهایی با چند فروشگاه زنجیره‌ای معتبر انجام شده و در بخش فروش اینترنتی نیز یکی از فروشگاه های مهم و تراز اول کشور در این حوزه مورد همکاری قرار گرفته که امید می رود با این اقدامات فروش و تولیدات بیشتری داشته باشیم.

کاملی در ادامه با قدردانی از تلاش های پرسنل شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر، اعضای هیأت مدیره و اعتماد سهامداران شرکت به ویژه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۰ که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» است با حمایت سهامداران و تلاش این شرکت، ضمن کسب موفقیت های بیشتر نسبت به طرح های پیشرو و برنامه ریزی شده، اقدامات مناسبی برداشته شود.