با هدف بررسی اجرای بیمه تکمیلی درمان انجام شد؛

نشست هم‌اندیشی کانون‌های بازنشستگی استان خوزستان با آتیه‌سازان‌حافظ

نشست هم اندیشی کانون‌های بازنشستگی استان خوزستان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان و مدیر شعبه شرکت آتیه سازان حافظ در خوزستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت آتیه سازان حافظ، این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات و رفع موانع موجود در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی و اجرای طرح اکمل بیمه تکمیلی به میزبانی کانون بازنشستگان راه آهن ناحیه جنوب برگزار شد.

در این نشست، آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با اشاره به اینکه تعداد ۹۴ هزار و ۳۴۳ نفر از بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق در استان خوزستان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند، گفت: در ۱۵ ماه اخیر، بیش از ۵۵۱ میلیارد و ۹۲۷ میلیون و ۳۸۸ هزار ریال هزینه های درمان مستقیم و بیش از ۱۱۷ میلیارد و ۸۳۹ میلیون و ۹۰۶ هزار ریال هزینه های درمان غیرمستقیم به بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی استان خوزستان که زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار دارند، پرداخت شده است.

وی افزود: با دستور مدیرعامل صندوق و باهماهنگی بعمل آمده با شرکت آتیه سازان حافظ و حمایت خوب مدیرعامل این شرکت، از ۱۲ تیرماه امسال، کلیه هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تا سقف ۵۰۰هزار تومان در مرکز استان و شعب اصلی «یک روزه» و در شهرستان های استان «حداکثر ۳ روزه» به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

رشادتمند با تاکید بر اهمیت و ضرورت تکریم بازنشستگان به هنگام مراجعه به شعب و نمایندگی های شرکت آتیه سازان، از همکاری و تعامل سازنده این شرکت در شرایط سخت کرونایی قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، روسای کانون های بازنشستگی دارائی، علوم پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، آموزش و پرورش و دانشگاه شهید چمران اهواز و راه آهن جنوب به بیان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود در خصوص بیمه تکمیلی پرداختند.

هزاردستان، مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه خوزستان نیز ضمن پاسخ به سوالات و پیشنهادهای روسای کانون های بازنشستگی استان خوزستان بر لزوم تکریم بازنشستگان کشوری توسط نمایندگی های آتیه سازان در سراسر استان تاکید کرد و خواستار تعامل و همکاری نزدیک با کانون های بازنشستگی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به بازنشستگان کشوری شد.

گفتنی است، در این نشست برای اجرای طرح اکمل بیمه تکمیلی بازنشستگان مقرر شد تعهدات و حق بیمه پرداختی، طی نامه‌ای در اختیار روسای کانون های استان قرار گیرد.