معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه بلندمدت و هدف‌گذاری‌های مشخص در ایران‌یاسا

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش‌های مختلف شرکت ایران یاسا تایر و رابر، بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌ اله میرزایی با حضور در شرکت ایران یاسا تایر و رابر (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری)، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع تایر و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی سبک، شلنگ آب و گاز کشور امکانات و وضعیت عملکرد این شرکت را بررسی کرد.

وی هدف از این بازدید را موفقیت‌های چشمگیر شرکت ایران یاسا تایر و رابر در سه سال گذشته با وجود شرایط ظالمانه تحریم‌ها عنوان کرد و با بیان اهمیت برنامه‌های بلندمدت برای این شرکت، تدوین برنامه بلندمدت و هدف‌گذاری‌های مشخص و راهگشا را ضروری دانست.

“ارسلان امتعلی”، مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر، نیز در این بازدید با اشاره به قدمت بیش از ۵۰ سال و سهم  ۷۰ درصدی محصولات این شرکت در بازار از نتیجه افتتاح فاز نخست پروژه توسعه تایرهای نسل دوم تیوبلس و تغییرات تکنولوژیکی، نوسازی و بازسازی ماشین‏ آلات مجموعه گزارشی ارائه کرد.

در این بازدید، ساختار، فعالیت‌ها، وضعیت و حوزه‌های کاری ایران یاسا به همراه دستاوردها،‌ توانمندی‌ها و فرآیند تولیدات و اقدامات اجرایی این شرکت در حوزه تولید محصولات جدید تشریح شد.