مدیر صندوق بازنشستگی استان قم خبر داد:

آسیب‌شناسی فرآیند تکمیل پرونده‌های بازنشستگی آموزش و پرورش قم

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم از آسیب شناسی فرآیند تکمیل پرونده های بازنشستگی سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش این استان خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، نشستی با حضور مدیران و کارشناسان امور اداری اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان قم با مدیر صندوق بازنشستگی این استان به منظور آسیب شناسی فرآیند تکمیل پرونده های بازنشستگی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست، صالح محمدی امین مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم با قدردانی از مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش برای تسهیل روند برقراری حقوق بازنشستگان جدید ، از ناحیه۲ آموزش و پرورش به عنوان ناحیه برتر استان قم در برقراری حقوق بازنشستگان سال ۱۳۹۹ تجلیل کرد.

صالحی امین گفت: با توجه به آغاز فرآیند تهیه و تکمیل پرونده های برقراری حقوق از سال گذشته، امیدواریم در سال پیش رو نیز به نحوی عمل شود تا فاصله ای بین پرداخت
حقوق زمان اشتغال و بازنشستگی افراد ایجاد نشود.

در ادامه این نشست، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر از عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری استان قم در برقراری حقوق سال گذشته تاکید کرد: انجام به موقع امور بازنشستگی از مهم‌ترین مسائل در آموزش و پرورش است که این اداره کل با تمام توان در این مسیر حرکت می کند.

ادامه این نشست، در سطح کارشناسی، با بررسی مشکلات موجود در پرونده های جدید، نحوه اقدام در خصوص پرداخت کسور و تکمیل اسناد مالی و فایل اطلاعات شاغلین و غیره برگزار شد.