مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان:

خانه امید اصفهان بزودی افتتاح می‌شود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان در جریان بازدید از خانه امید این شهر که به همراه شهردار منطقه چهار اصفهان انجام شد، گفت: خانه امید شهر اصفهان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان اصفهان، علیرضا غفرالهی با اعلام این خبر، افزود: این خانه امید با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت بازنشستگان و خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان احداث شده است.

وی، افزایش نشاط، شادابی و پویایی در جمعیت بازنشستگان را از کارکردهای خانه امید عنوان کرد و بیان داشت:  خانه امید فضایی تعاملی برای دیدار سالمندان و بازنشستگان با یکدیگر و جمع شدن دور هم است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان با اشاره به چهارخانه امید در شهرهای شهرضا، خمینی‌شهر، نجف آباد و آران و بیدگل، گفت: هدف از ساخت و راه‌اندازی خانه‌های امید غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، درمانی و خدماتی بیشتر به بازنشستگان است.

غفرالهی با بیان اینکه خانه امید شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۷۸۰ مترمربع در بهترین موقعیت جغرافیایی شهر و در بوستان غدیر ساخته شده است، اظهار داشت: ساخت خانه امید در پارک‌ها با هدف فراهم کردن محلی امن برای گذران اوقات فراغت بازنشستگان و ارتقا پویایی اجتماعی آنان، هزینه های درمانی را به حداقل می رساند.

گفتنی است، هفت درصد از جمعیت بازنشستگان کشوری در استان اصفهان هستند و این استان با بیش از ۱۰۸ هزار بازنشسته کشوری پس از تهران و خراسان رضوی سومین استان کشور است که بیشترین بازنشسته کشوری را دارد.