مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه مطرح کرد:

«فعالیت‌های اثرگذار و ارزنده» ملاک انتخاب بازنشستگان نمونه در کرمانشاه

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه با بیان اینکه «در روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان از بازنشستگان نمونه استان کرمانشاه تجلیل خواهد شد» گفت: ۱۴مردادماه امسال مصادف با ۲۵ذی الحجه، «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» است و قرار است در این روز برنامه کوهپیمایی بازنشستگان در کرمانشاه برگزار شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، نخستین نشست ستاد انتخاب بازنشستگان کشوری نمونه استان کرمانشاه به ریاست افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور جلیل رحیمی صدر مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان، فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای شورای کانون های بازنشستگان کشوری استان برگزار شد.

جلیل رحیمی صدر، در این نشست با اشاره به اینکه «مراسم تجلیل از بازنشستگان کشوری استانی در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ همزمان با ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار می شود»، گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات «بانک اطلاعات نخبگان» برای شرکت در انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ حداکثر تا ۳۱تیرماه سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: داوطلبان می توانند برای ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت راهنمای ثبت نام اینترنتی به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و خبر «فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه» مراجعه کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه ملاک انتخاب بازنشسته نمونه را فعالیت های ارزنده و تاثیرگذار این عزیزان در «دوران بازنشستگی» برشمرد و گفت: انتخاب بازنشسته نمونه در شش محور «علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه»، «فعالیت های ورزشی و تندرستی» و «ایثار و فداکاری» انجام می شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه کوهپیمایی بازنشستگان کرمانشاهی در روز ۲۵ ذی‌الحجه (۱۴ مردادماه) خبر داد.

در این نشست، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اینکه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری جایگاه ویژه ای برای مدیران و جامعه ایران اسلامی دارند، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بازنشستگان دارند، تسریع در خدمت رسانی به این عزیزان باید سرلوحه مدیریت های استانی قرار گیرد.

براساس این گزارش، اعضای کمیته انتخاب بازنشستگان نمونه استان کرمانشاه و اعضای شورای کانون بازنشستگان کشوری استان نیز در ادامه، درباره چگونگی برگزاری جشنواره انتخاب بازنشسته نمونه در استان و هرچه با شکوه برگزار شدن این مراسم تبادل نظر کردند.