نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خواستار شد:

ضرورت ارائه خدمات شهری متناسب با بازنشستگان

در جریان دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی با نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی خدمات‌رسان جهت ارائه خدمات متناسب با سالمندان و بازنشستگان تاکید شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی در دیدار با محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش رو بودن ۲۵ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» بر لزوم توجه جدی به بازنشستگان تاکید کرد.

حسامی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی در این دیدار که با حضور رییس شورای موقت کانون های بازنشستگی استان مرکزی برگزار شد، با قدردانی از همکاری همه جانبه کانونهای بازنشستگی استان در جهت افزایش خدمت رسانی به بازنشستگان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این عزیزان پرداخت.

حسامی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به منزلت بازنشستگان، برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری برای بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تشریح کرد.

در این نشست، نماینده مردم اراک نیز در سخنانی ضمن تاکید بر توجه به مطالبات بازنشستگان، پیشنهاد کرد تا در خانواده و تکریم از بازنشستگان، وبیناری ویژه برای پاسخ به سوالات بازنشستگان با حضور وی برگزار شود.

آصفری همچنین گفت: نیاز است تا هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان مانند شهرداری، ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و … جهت ارائه خدمات متناسب با سالمندان و بازنشستگان انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای دایمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، از تلاش نمایندگان مجلس برای تصویب این لایحه با توجه به تخصیص بودجه مورد نیاز آن، خبر داد.