به مناسبت شانزدهمین بزرگداشت روز «خانواده و تکریم بازنشستگان»؛

نخستین رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری استان تهران برگزار شد/ رقابت ورزشی ۳۶بازنشسته تهرانی به همراه خانواده

نخستین رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری استان تهران به مناسبت شانزدهمین بزرگداشت «روزخانواده و تکریم بازنشستگان»، روز پنجشنبه ۷مردادماه ۱۴۰۰ مصادف با عید غدیر خم برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری استان تهران روز پنجشنبه ۷مردادماه  مصادف با عید غدیرخم از محل شرکت پگاه تهران به مقصد مجموعه آبدرمانی محلات برگزار و ۳۶ بازنشسته به همراه خانواده خود در این مسابقات دو روزه حضور یافتند.

این مسابقه ویژه بازنشستگان کشوری استان تهران و خانواده آنان ، توسط شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری پرشین گلف با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری ، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی شرکت پگاه تهران برگزار شد.

در این رویداد فرهنگی و ورزشی که بصورت «نقشه خوانی» و با مسیرهایی که توسط  کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده بود، بیش از ۳۶ نفر بازنشسته به همراه همسر یا اعضای خانواده خود در محیطی شاد و ورزشی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به رقابت پرداختند و در پایان افرادی که در زمان مناسب و با کمترین تخلفات رانندگی، مسیر درست را پیمودند به عنوان برنده رالی معرفی شدند.

تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری/ بزودی مسابقات رالی در سایر استان ها برگزار می شود

در ادامه این رویداد فرهنگی و ورزشی دو روزه، ویژه برنامه‌ای به مناسبت عید غدیر خم با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت پرشین گلف، مدیریت مجموعه آبدرمانی محلات، مدیریت صندوق بازنشستگی استان مرکزی و همچنین نماینده و عوامل فنی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی در مجموعه آبدرمانی محلات برگزار و از نفرات اول تا دهم رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

در این مراسم محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به «تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری» اظهار داشت: اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق در حال برنامه ریزی برای انجام مستمر برنامه های ورزشی و همچنین رالی گردشگری بازنشستگان در سایر استان ها با مشارکت و همکاری شرکت پرشین گلف و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و همچنین شرکت علی بابا است.

تجلیل از بازنشستگان نمونه استان مرکزی از دیگر برنامه های جشن عید غدیر در مجموعه آبدرمانی محلات بود.