در پی راه‌اندازی پتروشیمی مسجدسلیمان صورت گرفت؛

تجلیل از «هلدینگ صبا انرژی» در آیین نکوداشت سال طلایی صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی، با اهدا لوح تقدیر و تندیس یادبود، از مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی هلدینگ صباانرژی، در آیین نکوداشت سال طلایی صنعت پتروشیمی که روز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار شد، از «محسن بازارنوی» مدیرعامل وصندوق به دلیل راه‌اندازی پروژه بزرگ تولید اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجدسلیمان تجلیل شد.

بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی در متن تقدیرنامه خود خطاب به مدیرعامل هلدینگ صباانرژی صندوق بازنشستگی کشوری نوشته است: «افتتاح رسمی هفده طرح عظیم پتروشیمی در سال سوم موسوم به «جهش تولید» موجب مباهات، سربلندی و بیانگر حرکتی ارزش‌آفرین در صنعت پتروشیمی کشور می‌باشد. اینک بهره‌برداری از «طرح‌های ملی صنعت پتروشیمی» که با باور توان داخلی همراه بود، نتیجه وفاق، همدلی و تلاش‌های قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترم در آن مجموعه می‌باشد. ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر انجام شده، موفقیت روزافزون‌تان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.»

پیش از این نیز، وزیر و مدیران ارشد وزارت نفت، بارها از صباانرژی و شرکت‌های زیرمجموعه آن از جمله لوله‌سازی اهواز و فولاد اکسین به خاطر مشارکت این مجموعه ها در پروژه عظیم و ملی انتقال نفت خام از گوره به جاسک تقدیر کرده بودند.