در نخستین مراسم «جایزه ملی سیاستگذاری»؛

از طرح پژوهشی موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا تقدیر شد

نخستین مراسم «جایزه ملی سیاستگذاری» دهم مردادماه ۱۴۰۰ به همت جامعه اندیشکده‌­ها برگزار شد و طرح «تاثیر تحریم بر صنعت پتروشیمی» از «موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا» در پنل صنعت نفت و گاز به عنوان طرح شایسته تقدیر شناخته شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی موسسه راهبردهای صبا، در پایان نخستین دوره این جایزه، یک پروژه جایزه برتر را کسب کرد و ۵ پروژه نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

نخستین رویداد جایزه ملی سیاستگذاری با دریافت ۲۵۳ پروژه از ۵۲ اندیشکده در آبان ۱۳۹۹ آغاز شد و پس از ۹ ماه و طی سه مرحله داوری در مردادماه امسال به پایان رسید.

در مرحله نخست ۲۰۷ پروژه تایید شده توسط ۶۱ عضو شورای علمی، ارزیابی و از میان آنها ۵۹ پروژه به مرحله دوم معرفی شدند. پروژه‌های منتخب در مرحله دوم، در ۱۶ پنل موضوعی به رقابت پرداختند و از هر پنل یک پروژه به مرحله سوم راه یافت. در نهایت و در مرحله سوم (نهایی) ۱۶ پروژه از ۱۱ اندیشکده توسط هیئت داوران ارزیابی و اعتبارسنجی شدند.

در نهایت، روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ نتایج داوری و ارزیابی مرحله سوم در مراسمی با حضور هیئت داوران اعلام و لوح تقدیر و جوایزی به پروژه‌های برتر و پروژه‌های شایسته تقدیر، تعلق گرفت.