مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان تاکید کرد:

لزوم نقش‌آفرینی کانون‌های بازنشستگی و مشارکت دستگاه‌ها در گرامیداشت ۲۵ذی‌الحجه

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان گفت: کانون‌های بازنشستگی باید متولی اصلی برگزاری بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی باشند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، محمد سلیمانی در نشست شورای هماهنگی کانون‌های بازنشستگی استان کرمان که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد اظهارداشت: تکریم بازنشستگان از وظایف دستگاه‌های اجرایی محل خدمت ایشان است و کانونهای بازنشستگی هر دستگاه با طرح این مطالبه و پیگیری لازم باید نسبت به فرهنگ سازی آن اقدام کند تا دستگاه‌های اجرایی همه ساله به مناسبت این روز اقدام به تکریم بازنشستگان آن دستگاه و معرفی بازنشستگان نمونه کنند.

سلیمانی افزود: در استان کرمان با مشارکت کانون‌ها این دستورالعمل تدوین شده و به کانونهای بازنشستگی و دستگاه‌های اجرایی جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اجرای این طرح را اقدامی موثر در جهت گسترش دامنه تکریم بازنشستگان دانست و ابراز داشت: این اقدام با پیگیری مناسب منجر به ساماندهی فرآیند معرفی نخبگان به جامعه وبه تبع آن استفاده از ظرفیت این نخبگان بعنوان سرمایه‌های انباشته انسانی و ظرفیت‌های بی‌نظیر دانش، تجربه و تخصص می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان تاکید کرد: وظیفه و هنر ماست که بتوانیم از این سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند به نحو مطلوب و شایسته بهره ببریم.

در این نشست که با حضور جمعی از روسای کانون‌های بازنشستگی و بازنشستگان زیرپوشش همراه بود گزارشی از عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری استان و کانونهای بازنشستگی ارایه شد و در پایان نیز تعدادی از بازنشستگان مورد تقدیر قرار گرفتند.