براساس نتایج «جشنواره شهید رجایی در سال 1399» اعلام شد؛

صندوق بازنشستگی کشوری بالاترین امتیاز و درصد تحقق اهداف را بین دستگاه‌های تابعه وزارت رفاه کسب کرد/ بیشترین رشد شاخص عملکرد در مجموعه وزارت رفاه به صندوق بازنشستگی کشوری رسید

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از موفقیت این صندوق در کسب بالاترین امتیاز و درصد تحقق اهداف و همچنین بیشترین رشد شاخص عملکرد در میان دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی با اعلام این خبر گفت: در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی کشور، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای برنامه ها و اهداف کمی اصلاح نظام اداری و اهداف تخصصی ابلاغی، هر سال ارزیابی دستگاه های اجرایی کشور در دو سطح ملی و استانی و در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد توسط سازمان اداری و استخدامی کشور با عنوان «جشنواره شهید رجایی» انجام می شود.

وی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۳۹۹ برای بهبود عملکرد خود در سطوح مختلف، اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی و همچنین تدوین برنامه های بهبود و برگزاری جلسات مداوم و اخذ گزارشات ماهانه از اجرای این برنامه ها را در دستور کار قرار داد.

رضوانی با اشاره به این صندوق بازنشستگی کشوری از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز مربوط به شاخص های عمومی و اختصاصی در این جشنواره، موفق به کسب ۱۵۴۲.۷۴ امتیاز در ارزیابی سال ۱۳۹۹ شده است، گفت: به استناد مصوبه شورای عالی اداری و بر اساس ارزیابی ها عملکرد صندوق بازنشستگی در سطح خوب قرار گرفت.

او همچنین گفت: وضعیت امتیاز شاخص های صندوق نسبت به سال قبل که عدد ۱۴۷۲.۳۹ امتیاز بود ۴.۷۸ درصد رشد داشته که در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین رشد و در مقایسه با دستگاه های تابعه وزارت متبوع بالاترین امتیاز و درصد تحقق اهداف را کسب کرده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «در بُعد شاخص های عمومی جشنواره شهید رجایی، ارزیابی عملکرد بر اساس برنامه اصلاح نظام اداری و سایر برنامه و اهداف ابلاغی انجام می گیرد» گفت: صندوق در سال ۱۳۹۹ با کسب ۷۵۲.۷۴  امتیاز نسبت به سال ۱۳۹۸ (۵۴۷.۶۵ امتیاز) ۳۷.۴۵ درصد رشد داشته که بیشترین رشد را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره شهید رجایی بدست آورده است.

رضوانی تاکید کرد: صندوق در محور توسعه دولت الکترونیک دارای بیشترین درصد تحقق در سال ۱۳۹۹ و در محور اصلاح ساختار سازمانی دارای بیشترین افزایش درصد تحقق نسبت به سال قبل بوده است.

وی ادامه داد: صندوق بازنشستگی در سال ۱۳۹۹علاوه بر کسب بالاترین امتیاز عملکرد و درصد تحقق اهداف در بین دستگاه های تابعه وزارت کار، در محورهای مدیریت سرمایه انسانی و توسعه فرهنگ سازمانی، ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری نیز در مقایسه با سایر دستگاه های تابعه وزارت متبوع، موفق به کسب بیشترین درصد تحقق اهداف شده است.

وی در ادامه با اشاره به شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ نیز اظهار داشت: صندوق بازنشستگی در این حوزه ۷۹۰ امتیاز کسب کرده که نسبت به سال گذشته با ۱۴.۵۷ درصد کاهش مواجه شده است که دلیل آن تغییر شاخص ها و نحوه ارزیابی در سازمان اداری و استخدامی و جشنواره شهید رجایی بوده که این مساله در کل وزارت رفاه و دستگاه های تابعه آن اتفاق افتاده است.

 

نتایج سال ۱۳۹۸

نتایج سال ۱۳۹۹

(الف-وضعیت شاخص های عمومی و اختصاصی)

(ب-میزان درصد تحقق برنامه جامع اصلاح نظام اداری)