مدیرعامل پگاه ارومیه اعلام کرد:

رشد ۲۰۰ درصدی تولید و صرفه جویی ارزی در پگاه ارومیه

مدیرعامل پگاه ارومیه با اشاره به اینکه «به همت متخصصان شرکت پگاه آذربایجان غربی پروژه تبدیل دستگاه‌های بسته بندی انجام شد» از رشد ۲۰۰درصدی تولید و صرفه جویی ارزی در این شرکت خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی با اعلام این خبر گفت: با اجرای این طرح ظرفیت خط بسته بندی ۲۰۰سی سی این شرکت از ۲۰ تن به ۴۰ تن در روز افزایش یافت.

او تصریح کرد: با اجرای این پروژه، ضمن کاهش هزینه‌های سربار تولید، هزینه تمام شده محصولات تولیدی به دلیل استفاده از پاکت‌های داخلی نیز کاهش یافته است.

قریشی اضافه کرد: با انجام این پروژه و در زمان تبدیل دستگاه به دلیل استفاده از توان و قطعات داخلی مبلغ ۸ میلیارد ریال صرفه جویی شد و سالانه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال نیز از محل کاهش قیمت خرید پاکت صرفه جویی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مزیت مهم این تغییر بزرگ عدم وابستگی دستگاه مذکور به پاکت‌های وارداتی و انحصاری است؛ ضمن اینکه این دستگاه قادر به استفاده از پاکات تولید کننده‌های داخلی نیز خواهد شد که به معنای بهره گیری از ظرفیت های داخل کشور است.