طی مراسمی؛

از بازنشستگان منتخب هرمزگان تجلیل شد

طی مراسمی از بازنشستگان نمونه استان هرمزگان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، نشست شورای هماهنگی مدیران ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به ریاست هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتمعی استان و با حضور بازنشستگان نمونه استان و رئیس کانون بازنشستگان کشوری استان هرمزگان برگزار شد.

محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در جمع مدیران عضو این شورا گفت: نگاه ما به بازنشستگان باید برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که بازنشستگان را آیینه شاغلین می دانند و بدانیم که یک روز همه ما نیز بازنشسته خواهیم شد و به همین دلیل احترام به بازنشستگان به منزله حرمت و احترام به خود ماست.

وی با قدردانی از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان برای اهتمام ویژه در تکریم بازنشستگان به معرفی بازنشستگان نمونه استان پرداخت و درباره روند انتخاب این عزیزان اظهار داشت: همه بازنشستگان که ۳۰سال از عمر خود را صرف خدمت به جامعه و آبادانی کشور عزیزمان کرده اند، از نظر ما نمونه هستند و ما از بین ثبت نام کنندگان در فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه و اطلاعاتی که در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت شده بود این عزیزان را انتخاب کردیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز در این مراسم بر لزوم تکریم بازنشستگان تاکید کرد و گفت: قشر بازنشسته از تجربه های ارزشمندی برخوردار هستند که در کنار تکریم بایستی از آن ها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: بسیاری از بازنشستگان با وجود اینکه دوران خدمتشان به اتمام رسیده است، اما فعالیت های اجتماعی خود را متوقف نکرده اند و همچنان جامعه از اثرات و برکات خیر آن ها بهره‌مند می شود.

هادی ابراهیمی اضافه کرد: تعدادی از بازنشستگانی که در این جلسه حضور دارند نیز از بازنشستگان فعال و اثرگذار استان هستند.

ابراهیمی بیان کرد: مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان همواره به دنبال افزایش روحیه تکریم بازنشستگان در جهت رساندن آنها به جایگاه واقعی و رفیع شان است.

گفتنی است در این مراسم از بازنشستگان منتخب استان هرمزگان آقایان علی بهمن زاده، حسین شجاعی، حسن شکاری، حسین پریش و خانم ها سیده سنیه هاشمی و معصومه آشوری زاده تجلیل شد.