مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی:

بازگشت ضریب اشغال هتل‌ها به میانگین ۶٠ درصد/ روزهای خوب گردشگری در راه است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در نشست شورای معاونین این شرکت گفت: بازگشت ضریب اِشغال هتل‌ها به میانگین ۶٠ درصد نویدبخش آغاز روزهای خوبی برای گردشگری است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، محمدرضا پوینده با اشاره به اهمیت کاهش هزینه‌ها در مجموعه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی اظهار داشت: انجام متمرکز خریدهای هتلها باید در راس امور قرار گیرد.

همچنین فریبا عباسی عضو هیئت مدیره و مدیر روابط‌عمومی در این نشست با اشاره به جلسه اخیر با مدیران سراهای محله شهرتهران گفت: درنتیجه گفت و گویی که با این مسوولین شد مقرر شد تا با همکاری آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی، تورهای مقرون به صرفه به مخاطبان سراهاى محله ارائه کنیم و درعوض این مراکز هتلهای ایرانگردی را به مخاطبانشان معرفی کنند.

در ادامه علی کاظمی معاون اجرایی شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز بیان کرد: شرکت هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری (صبا عمران) نیز کارهای عمرانی نیمه تمام خود در مجموعه میگون را آغاز کرده و در هفته آتی برای انجام بخشی از کارهای عمرانی عازم هتل دیزین خواهد شد.

وی همچنین برگزاری دوره آموزش آنلاین هتلداری سبز با ارائه مدرک برای کلیه کارکنان هتلها و دفترمرکزی را از برنامه های در دست اقدام این معاونت برشمرد.