فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی کارکنان صندوق بازنشستگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، مهم ترین برنامه های این هفته را تشریح کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدجواد اسدی با گرامی داشت یاد و خاطره رشادت و فداکاری های رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همزمانی هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی را فرصت مناسبی برای بیان ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواند و گفت: به مناسبت این ایام برنامه های مختلفی برای کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های تابعه آن و خانواده این عزیزان درنظر گرفته شده است.

اسدی، برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیرعامل صندوق در کنار برگزاری مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی، مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، کتابخوانی، عکاسی و مشاعره و همچنین نقاشی کودکان را از جمله محورهای ششمین جشنواره فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری و برنامه های این حوزه به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه «ششمین جشنواره فرهنگی هفته دفاع مقدس از ۳۱شهریور تا هفتم مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود»، یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مجازی جشنواره در اینستاگرام به نشانی jashnvare.sadogh یا پایگاه بسیج محل کار خود مراجعه کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: راه‌اندازی نمایشگاه عکس با موضوعات دستاوردهای نظام اسلامی و مجاهدت های بسیجیان در ایام کرونا، تکریم خانواده معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، تقدیر از کارمندان نمونه بسیجی و اجرای برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی به مناسبت ایام‌الله اربعین حسینی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ازجلمه مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج صندوق در هفته دفاع مقدس است.

اسدی هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا دانست و افزود: ایثار و فدارکاری رزمندگان، ایثارگران، شهدا و آزادگان و مقاومت مردم شهیدپرور و آزاده ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمن تا بن دندان مسلح هیچ‌گاه از ذهن ملت ایران و جهانیان پاک نخواهد شد.

وی همچنین گفت: فرهنگ مقاومت که در کشورهای اسلامی شکل گرفته است مرهون ادبیات و فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی است که امروز دیگر قابل انکار و محوشدن توسط دشمنان و بدخواهان نیست.

اسدی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم با برپایی و برگزاری مراسم ها و برنامه های آئینی و مذهبی این فرهنگ غنی و مملو از زیبایی را در جامعه خودمان به خصوص در بین جوانان و نونهالان کشورمان زنده نگه داریم تا همگان بدانند برای حفظ این آب و خاک چه رشادت ها و از خودگذشتگی‌هایی شده است.