علی خنیفر:

لوله‌سازی اهواز ۲۳شهید را تقدیم انقلاب کرده است

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: این شرکت ۲۳ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و در دوران دفاع مقدس دو بار مورد حمله‌ی رژیم بعثی عراق قرار گرفته است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی لوله سازی اهواز، علی خنیفر در نشست شورای سیاست گذاری نمایشگاه هنری و فرهنگی «شاخه‌های پیروزی» اظهار داشت: شرکت لوله سازی اهواز با تاسی از واقعه عاشورا و به مناسبت هفته دفاع مقدس با هدف ترویج و حفظ فرهنگ ایثار، برنامه‌های فرهنگی از جمله نمایشگاه شاخه های پیروزی را برگزار می‌کند.

خنیفر افزود: ما چنین رویدادهایی را در کنار تقویت کارکنان انجام می‌دهیم و خدمت به کارگر را نوعی فرهنگ می‌دانیم که باعث پشتیبانی از انقلاب اسلامی می‌شود.

به گفته وی، شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی هنری و فرهنگی با عنوان «شاخه‌های پیروزی» را در این شرکت برگزار می کند.

سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز در این نشست گفت: یکی از افتخارات شرکت لوله سازی اهواز مشارکت در ساخت پل بعثت است.

سردار حاجتی افزود: جنگ یک گنج است که باید از آن استخراج کرد. در دوران دفاع مقدس، بزرگترین عملیات‌ها و بیشترین شهدا در این منطقه رخ داده و یک هزار و ۵۰۰ دختر و زن در این نقطه به شهادت رسیده‌اند.

احمد سراج، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز نیز به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاهِ «شاخه‌های پیروزی» در این جلسه گفت: برنامه‌ای که برای هفته بسیج در این مجموعه در نظر گرفته شده بسیار نو، جدید و امری فاخر و زیبا است.

سراج ابراز امیدواری کرد که در آینده سایر شرکت‌های صنعتی و فولادی کشور نیز وارد چنین عرصه‌ای شوند و به صورت فرهنگی و هنری به مساله دفاع مقدس بپردازند.