در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»؛

روغن موتور الوند پس از ۵سال به چرخه تولید بازگشت

در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  تولید روغن موتور الوند پس از ۵ سال وقفه در پالایشگاه روغن سازی ایرانول در شهر آبادان آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، در ماه‌های اخیر و با تدابیر و سیاست‌گذاری صورت گرفته، تمرکز نفت ایرانول بر تنوع بخشی به محصولات و تکمیل سبد کالای تولیدی با تکیه بر تولید محصولات با فناوری های سطح بالا مثل سوپر رونیا، سوپر رویال و ریسینگ و همچنین از سرگیری تولید محصولات قدیمی و محبوب بازار قرار گرفت.

برهمین اساس و با تاکید مدیرعامل نفت ایرانول، خط تولید محصول روغن موتور الوند به عنوان یک محصول قدیمی و محبوب بازار، در پالایشگاه نفت ایرانول در شهر آبادان بهسازی، نوسازی و فعال شد.

لازم به یادآوری است که تولید این محصول که نامی آشنا برای مصرف کنندگان است، در گذشته با استقبال بی نظیری از سوی دارندگان خودرو مواجه بود؛ هم اکنون پس از ۵ سال، خطوط پرکنی مخازن ۲۰ لیتری الوند در پالایشگاه آبادان آغاز شده و قرار است در گام نخست، فروش این محصول به صورت عرضه مستقیم در شهر آبادان انجام شود.

این محصول شرکت نفت ایرانول در خودروهای دیزلی، بنزینی و همچنین صنایع حمل و نقل دریایی قابل استفاده است و امید می‌رود با افزایش ظرفیت تولید روغن موتور الوند بتوان در آینده ای نزدیک شاهد عرضه مستقیم این محصول در سایر استان ها به ویژه استان های همجوار بود.