پس از سه روز رقابت رقم خورد؛

۱۳ مدال حاصل تلاش تیم دوومیدانی “پتروشیمی جم” در مسابقات جهانی آتن

در سومین و آخرین روز برگزاری مسابقات جهانی دوومیدانی شرکت ها در ورزشگاه المپیک آتن و با کسب مدال طلای “احمد فرود” در ماده ۱۰هزار متر جاده به عنوان یکی از سخت ترین مواد برگزار شد، «تیم دو و میدانی پتروشیمی جم» موفق به کسب ۱۳مدال انفرادی و تیمی رنگارنگ این دوره از مسابقات شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از امور ورزش پتروشیمی جم، پس از مدال طلای “احمد فرود” در ماده ۱۰هزار متر جاده، “محمد قائدزاده” دیگر نماینده شایسته پتروشیمی جم نیز در دو ۲۰۰ متر با پشت سر گذاشتن حریفان خود دومین مدال طلای روز سوم این رقابت‌ها را به دست آورد.

سپس نوبت به حضور “هادی خوبیاری” در دو ۸۰۰ متر گروه سنی B رسید که بعد از حریفان خود به مقام سوم دست پیدا کرد.

در گروه سنی C نیز “حبیب سلیمان شعار” به مصاف حریفان خود رفت که پس از دوندگانی از کشور مالت و فرانسه به مقام سوم دست پیدا کرد.

همچنین در رشته پرش طول “محمد قائدزاده” با اقتدار بالاتر از همه ی رقبای خود پرید و موفق به کسب مدال طلا شد.

در آخرین رقابت روز سوم دوومیدانی و در دو ۴*۱۰۰ متر امدادی که یکی از جذاب ترین و پرهیجان ترین رقابت های این دوره بود، آقایان “مهدی ظفرآبادی”، “حبیب سلیمان شعار”، “هادی خوبیاری” و “محمد قائدزاده” در قالب یک تیم چهار نفره به مصاف رقبای خود رفتند که با پشت سر گذاشتن همه رقبا، موفق به کسب مدال طلای تیمی شدند.

گفتنی است، در پایان این رقابت‌ها تیم دوومیدانی پتروشیمی جم پس از سه روز رقابت موفق به کسب ۱۲ مدال انفرادی و یک مدال تیمی شد:

*احمد فرود: سه طلای انفرادی
*محمد قائدزاده: سه طلای انفرادی
*مهدی ظفرآبادی: یک نقره، یک برنز انفرادی
*هادی خوبیاری: سه برنز انفرادی
*حبیب سلیمان شعار: یک برنز انفرادی
*مهدی ظفرآبادی، حبیب سلیمان شعار، هادی خوبیاری و محمد قائد زاده در دو ۴*۱۰۰متر تیمی؛ یک مدال طلا