در نشست با مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان مطرح شد؛

تاکید امام جمعه بندرعباس بر لزوم تکریم بازنشستگان

مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان و اعضای کانون بازنشستگی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات این صندوق، مهم‌ترین دغدغه ها و مطالبات بازنشستگان کشوری را تشریح کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار با مدیر و کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی این استان و همچنین اعضای کانون بازنشستگان کشوری اظهار داشت: کمک به اشتغال فرزندان بازنشستگان باری از دوش این عزیزان برخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده همچنین گفت: ایجاد سامانه بانک اطلاعات فرزندان در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی بستری است برای کمک به اشتغال فرزندان بازنشستگان که با خلق فرصت‌های جدید می توان به ایجاد اشتغال این عزیزان کمک کرده و باری از دوش خانواده‌های بازنشستگان برداشت.

حجت الاسلام عبادی زاده از مدیریت صندوق بازنشستگی و کانون های بازنشستگی خواست تا قوانین و مقررات مرتبط با افزایش کرامت و منزلت بازنشستگان را به وی اطلاع دهند.

محمدتقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: هر ساله در مهرماه تعداد زیادی از شاغلین آموزش و پرورش و فرهنگیان به جمع بازنشستگان کشوری اضافه می شوند و همه همکاران این مدیریت حتی در ایام تعطیل تلاش می کنند احکام عزیزان فرهنگی که تا مهرماه امسال بازنشسته شده اند را صادر کرده تا برقراری حقوق برای بخش زیادی از این عزیزان به سرعت انجام شود.

جلیلی با اشاره به آغاز ثبت نام یک ماهه و اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری، عنوان کرد: افتخار ما و همکارانمان در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان خدمت به قشر فرهیخته بازنشستگان است و متانت در برخورد با این عزیزان سرلوحه کار همه ما است.

در پایان این نشست خورگوئی رئیس کانون بازنشستگان کشوری استان هرمزگان با ابراز خرسندی از ملاقات با نماینده ولی فقیه به نمایندگی از بازنشستگان مهم‌ترین دغدغه ها و مطالبات بازنشستگان کشوری را برشمرد.