فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری:

باید جلوه واقعی روحیه بسیجی را پیاده کنیم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه هماهنگی فرماندهان بسیج این صندوق گفت: به دنبال این هستیم که جلوه واقعی روحیه بسیجی را پیاده کنیم.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدجواد اسدی در این جلسه که با حضور فرماندهان بسیج هلدینگ های تابعه در محل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، ضمن اشاره به فرارسیدن هفته بسیج در هفته اول آذرماه، بر لزوم برگزاری پرشور و مقتدرانه برنامه های این هفته تاکید کرد و افزود: این هفته نماد بسیج و فرصت بسیج است و باید از این فرصت استفاده کرد.

او با بیان اینکه ما فرماندهان بسیج باید نقش و جایگاه مهم خود را به عنوان بسیجی که عنوان مقدس آن را یدک می کشیم به خوبی بشناسیم، گفت: امروز به دنبال این هستیم که یک بسیج پویا و اثرگذار را در رده های مختلف داشته باشیم.

اسدی ادامه داد: بسیج بی اثر کاری از پیش نخواهد برد و نشان می دهد که ما مسیر را درست نرفته ایم.

وی با تاکید بر لزوم اندیشیدن و برنامه ریزی های اثرگذار، گفت: باید بسیج را به عنوان یک نهاد انقلابی و جایی که بن بست شکن است، جا بیندازیم. خاصیت بسیج همین است و دلیل تشکیل آن از آغاز انقلاب اسلامی همین بوده است که بتواند جاده را باز کند و هرجا مشکلی پیش آمد، مشکلات با روحیه بسیجی حل شود.

او گفت: روحیه بسیجی را اول باید در خودمان ایجاد کنیم و اگر این روحیه را در خودمان نهادینه نکنیم، کاری از پیش نخواهیم برد و فعالیت هایمان از حالت نمایشی پیش تر نخواهد رفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشکر از اقدامات فرماندهان محترم پایگاه ها در ۶ماهه نخست سال جاری از ایشان تا برنامه های اثرگذاری برای برگزاری هرچه بهتر هفته بسیج درنظر بگیرند.