طی فراخوانی اعلام شد؛

دعوت از صاحب‌نظران برای بازطراحی فرآیندها و معماری سازمانی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری/ مهلت ارسال طرح ها تا روز “چهارشنبه”

موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا در فراخوانی از صاحب نظران و پژوهشگران دعوت کرد با ارسال پیشنهادهای خود، در بازطراحی فرآیندها و معماری سازمانی هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری مشارکت کنند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این فراخوان آمده است: امروزه یکی از مسائل قابل توجهی که در سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی صرف نظر از حوزه فعالیت و رسالت آنها وجود دارد، عدم کارآمدی بایسته در ساختارها و فاصله فرایندهای موجود آنها با شیوه‌های بهینه است.

این موضوع در تمام بخش‌های یک سازمان ممکن است مشاهده شده و راه‌حلی پذیرفته شده در دنیای مدیریت، طراحی مجدد و بهینه‌سازی فرایندها و معماری سازمان است.

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ انرژی) نیز با توجه به سابقه نسبتاً طولانی فعالیت خود در ساختار دولتی، از این قاعده جدا نیست و امروز با چالش‌هایی در حوزه کیفیت اجرای فرایندها، زمان اجرا و چابکی فرایندها روبه‌رو است.

بر این اساس و با توجه به نیاز این شرکت، برنامه‌ای به منظور «بازطراحی فرایندها و معماری شرکت» در نظر گرفته شده و از صاحبنظران و پژوهشگران علاقه‌مند دعوت می‌شود پیشنهاد (طرح‌نامه) خود را حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۰آذرماه ۱۴۰۰ به نشانی info@saba-psi.ir ارسال کنند.