هلدینگ صباانرژی در نمایشگاه کیش اینوکس2021 حضور همه جانبه داشت:

 رایزنی‌های گسترده برای تامین مالی پروژه‌های وصندوق

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (وصندوق) در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌صورت همه‌جانبه به همراه پنج شرکت تابعه شرکت کرد.

 

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از هلدینگ صباانرژی، در طول چهار روز برپایی نمایشگاه کیش اینوکس، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران وصندوق، در نشست‌های متعددی با مدیران بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، فعالان اقتصادی، موسسات تامین مالی، کارگزاری‌ها و کلیه بنگاه‌های مرتبط با گروه‌های حوزه فعالیت خود، برای تامین مالی پروژه‌های بزرگ صباانرژی رایزنی‌های گسترده‌ای را انجام دادند.

دیدار و گفتگو با مدیران بانک‌های ملت، صادرات، تجارت، کارآفرین دی، رفاه کارگران  و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگی مانند مانند غدیر، خلیج فارس، گهر زمین، گل گهر و… از جمله شست‌های گروه وصندوق در کیش اینوکس ۲۰۲۱ بود.

همچنین مسئولان ارشد حاضر در نمایشگاه با حضور در غرفه صباانرژی، در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند و از روند پیشبرد پروژه و موانع موجود با خبر شدند. از جمله این شخصیت، دکتر سجاد سنگسری، دستیار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین دکتر نوایی لواسانی (رییس سازمان منطقه آزاد کیش) بودند.