به منظور گسترش فرهنگ ورزش انجام شد؛

صعود کوهنوردان پتروشیمی جم به قله چکاد توچال

گروه کوهنوردی شرکت پتروشیمی جم به ارتفاع ۳۴۰۰ متری قله چکاد توچال صعود کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، این چهارمین صعود گروه کوهنوردی شرکت پتروشیمی جم به قله توچال بود که در شرایط بارش برف و سرمای هوا صورت گرفت.

“مهری حاجی‌زاده،” “سروش کرمیان”، “حمداله پولادی”، “قاسم صادقی”، “مسلم کوراوند”، “بهنام مرادی”، “ناصر قاسمی” و “یعقوب خلیلی” به عنوان سرپرست در این صعود حضور داشتند.

گروه کوهنوردی شرکت پتروشیمی جم طی ۱۰ سال فعالیت به قله‌های مهم و با ارتفاع بالای ۴۰۰۰ متر کشور از جمله دماوند، علم کوه، سبلان، دنا، زردکوه، اشتران کوه، آزادکوه، سیالان، خشچال، الوند، خلنو و همچنین تمامی قلل منطقه جم و عسلویه صعودهای متعددی داشته است.

این گروه علاوه بر برنامه‌های کوهنوردی، نسبت به اجرای برنامه‌های پیاده‌روی، کوهپیمایی، ساحل‌پیمایی خانوادگی در سطح منطقه و برنامه‌های آموزشی مقدماتی کوهپیمایی، سنگ‌نوردی، برف و یخ و… به منظور گسترش فرهنگ ورزش و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین همکاران پتروشیمی جم و خانواده ایشان، اقدام کرده است.

از دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کووید۱۹ گروه کوهنوردی پتروشیمی جم برنامه‌ای اجرا نکرده بود، و کوهنوردان پتروشیمی جم به شکل انفرادی و موردی فعالیت داشتند که با فروکش کردن نسبی شیوع ویروس و بهبود شرایط سلامت جامعه، صعود به چکاد توچال برنامه‌ریزی و اجرا شد.