بیمه ملت در قالب بیمه تکمیلی عمر و حوادث انجام داد؛

جبران خسارت بازنشستگان آسیب دیده از زلزله هرمزگان

شرکت بیمه ملت (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) در قالب قرارداد بیمه تکمیلی عمر و حوادث که از اردیبهشت ماه امسال اجرا شد، پرداخت خسارت به بازنشستگان تحت پوشش این خدمت که از زلزله اخیر بخش فین هرمزگان آسیب دیده اند را آغاز کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، در مراسمی چک خسارت دیدگان از جمله تعدادی از بازنشستگان کشوری آسیب دیده از زلزله ۲۳ آبان ماه بخش فین استان هرمزگان به آنان اهدا شد.

زهرا زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم اظهار داشت: برای جبران بخشی از خسارت بازنشستگان کشوری زلزله زده در بخش فین علاوه بر اجرای بیمه تکمیلی عمرو حوادث صبا توسط شرکت بیمه ملت، تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد نیز به بازنشستگان خسارت دیده پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز با بیان اینکه «زلزله چندی پیش در فین حادثه تلخی بود» گفت: اگرچه این زلزله خسارت‌های جانی نداشت، اما خسارت مالی فراوانی به زیربناها و زیرساخت های منطقه وارد کرد.

هادی ابراهیمی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزارت مردم از همان ابتدای وقوع زلزله بر حسب دستور مقام عالی وزارت، در کنار مناطق زلزله زده و مردم قرار داشت و با همراهی جبهه انقلاب، یک قرارگاه در منطقه یادشده تجهیز شد و در روزهای نخست با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های زیرمجموعه، چند محموله کمک های مواد غذایی به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این نشست هم تداوم کمک های این صندوق به مناطق زلزله زده است.

معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت  نیز در این آیین عنوان کرد: بازنشستگان کشوری عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور بدون پیش پرداخت از انواع بیمه نامه های صادره در این شرکت به صورت اقساطی استفاده کنند.

امیرحسین قربانی تاکید کرد: بیمه ملت با تمام امکانات بیمه ای خود در خدمت بازنشستگان کشوری است.

در پایان این آیین، چک خسارت دیدگان زلزله  اخیر ناحیه فین استان هرمزگان به تعدادی از بازنشستگان تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی عمر و حوادث صبا اهدا شد.

گفتنی است، بازنشستگانی کشوری که اواخر سال ۱۳۹۹ در طرح بیمه تکمیلی عمر و حوادث صبا ثبت نام کردند مشمول بیمه آتش سوزی، سیل و زلزله رایگان بودند که اکنون این خدمت برای بازنشستگان خسارت دیده از زلزله استان هرمزگان اجرا شد.

روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان همچنین از بازدید زهرا زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری از این مدیریت خبر داد. زاده غلام در این سفر، ضمن بازدید از خانه امید پارک گلها و دیدار و گفتگوی صمیمانه با مدیر خانه امید و پاسخ به سوالات و دغدغه های بازنشستگان حاضر در این محل، در مراسم تجلیل از بازنشستگان ورزشکار رشته های تنیس روی میز و پرتاب دارت استان هرمزگان نیز شرکت کرد. وی سپس در جلسه ای با روسای کانون بازنشستگان کشوری و آموزش و پرورش استان حضور یافت و در جریان خواسته های این عزیزان قرار گرفت.