در نشست مدیران صندوق بازنشستگی و شعب بانک صادرات سمنان؛

توسعه خدمات بانک صادرات به بازنشستگان سمنانی بررسی شد

در نشست مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان و مدیر شعبات بانک صادرات این استان، توسعه خدمات بانکی، تعامل و همکاری بیشتر و افزایش تسهیلات بانکی با هدف حمایت از بازنشستگان کشوری استان سمنان بررسی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان سمنان، حسینعلی پهلوانی در این نشست اظهار داشت: استان سمنان دارای ۲۱ هزار بازنشسته و موظف است که ما باید تمام توان به آن‌ها خدمات ارائه کنیم.

پهلوانی ضمن تقدیر از عملکرد و تعامل سازنده بانک صادرات استان سمنان به دلیل تلاش ها و همکاری نزدیک مدیران و همکاران این بانک با صندوق بازنشستگی کشوری و خدمات ارائه شده به بازنشستگان استان، گفت: با همه تلاش های انجام شده، باید تصمیماتی گرفته شود تا بازنشستگان از خدمات بهتری برخوردار شوند که حضور آقای صفری در سمت مدیر شعبات بانک صادرات استان با توجه به سابقه و توانمندی های ایشان، نوید ارائه این خدمات را می دهد.

وی گفت: درخواست ما از بانک صادرات ایران افزایش تسهیلات بانکی برای بازنشستگان کشوری استان سمنان در طرح های مختلف و خبرهای خوش و تازه ای برای خانواده بازنشستگان کشوری استان سمنان است.

مدیر شعبات بانک صادرات استان سمنان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه بانک صادرات همواره در تلاش برای ارائه خدمات بیشتر و در شان بازنشستگان کشوری و کمک به بهبود حداقلی وضعیت این عزیزان بوده است، گفت: همواره تلاش کرده‌ایم تا به سمت تکریم از بازنشستگان حرکت کنیم.

حسین صفری همچنین اظهار داشت: ارائه خدمات متنوع به بازنشستگان استان سمنان از جمله پرداخت های مربوط به حقوق، پرداخت وام های مختلف ارائه شده توسط صندوق بازنشستگی شامل وام ضروری، ازدواج فرزندان، حمایت از پایان نامه ها یا حمپاد توسط کلیه شعبات بانک صادرات در استان سمنان از این جمله است.

صفری افزود: این بانک آماده خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به این قشر گرانقدر است.

وی تاکید کرد: ما خواستار افزایش تعاملات طرفین هستیم؛ چرا که نتیجه آن افزایش رضایت بازنشستگان عزیز خواهد بود.