با حضور پیشکسوتان ورزشکار صورت گرفت؛

آغاز به کار فعالیت انجمن ورزشی بازنشستگان خراسان‌جنوبی

با برگزاری نخستین همایش انجمن ورزشی بازنشستگان خراسان جنوبی، فعالیت این انجمن به طور رسمی آغاز شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در این همایش گفت: انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری به عنوان یکی از اعضای فدراسیون ورزش کارگری در استان فعالیت می‌کند.

او گفت: پنجشنبه ۲۵ آذر به طور رسمی اولین همایش انجمن ورزشی بازنشستگان خراسان جنوبی با حضور پیشکسوتان برگزار شد و به این ترتیب فعالیت رسمی این انجمن نیز آغاز می شود.

باقری نژاد اظهارداشت: هدف از راه اندازی این انجمن ورزشی، سیاست گذاری، برنامه ریزی و یکپارچه سازی برنامه‌ها و طرح‌ها به منظور توسعه و گسترش ورزش همگانی، فعالیت‌های ورزشی سلامت محور و دست یابی به شیوه‌های زندگی سالم در میان بازنشستگان است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: ارتقای ورزش بازنشستگان، توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی، جلوگیری از فقر حرکتی در میان بازنشستگان، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور، ایجاد کارگروه‌های تخصصی در حوزه سلامت ورزش تحت نظارت انجمن ورزشی و ایجاد انسجام بین بازنشستگان از جمله مأموریت‌های استان در برگزاری این انجمن است.

او گفت: با توجه به افزایش جمعیت سالمندان، تغییر سبک زندگی و مراقبت از خود در سالمندان، از اهمیت به سزایی برخوردار است.

باقری نژاد گفت: در همین زمینه، فرهنگ سازی قوی در بحث ورزش، ضرورت جامعه امروز و یکی از برنامه‌های مهم صندوق بازنشستگی کشوری است.

در ادامه این گردهمایی، از پیشکسوتان عرصه ورزش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تجلیل و قدردانی شد.