همزمان با هفته پرستار انجام شد؛

صعود پرستار پیشکسوت سمنانی به بام ایران

پرستار بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان همزمان با هفته گرامیداشت مقام پرستار به بلندترین قله و بام ایران “دماوند” صعود کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان سمنان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام پرستار خانم «فاطمه مخلصی» بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با شعار “لبخند پرستار، شفای بیمار است” به بلندترین قله ایران یعنی دماوند صعود کرد.

مخلصی در رابطه با این صعود اظهار داشت: برای صعود به قله دماوند، ترکیبی از تکنیک‌های رشته‌های کوهنوردی، سنگنوردی و یخ نوردی لازم بود که موفق شدیم با همراهی جمعی از پرستاران شاهرودی به این قله صعود کنیم.

این پرستار بازنشسته که در حال حاضر دانشجوی رشته موسیقی دانشگاه سمنان است، درباره سابقه فعالیت ورزشی خود گفت: فعالیت من در رشته شنا، شطرنج، دوچرخه سواری، کوهنوردی، سنگنوردی، دومیدانی و برخی دیگر از رشته های ورزشی بوده که در برخی از این رشته موفق به کسب عنوان های قهرمانی کشور هم شده‌ام.

خانم مخلصی تاکنون موفق به صعود به قله‌های دماوند، تل انبار (گلستان)، بینالود (خراسان رضوی)، الوند (همدان)، زردکوه (چهارمحال و بختیاری)، شاهوار (سمنان)، سبلان (اردبیل)، سیالان (قزوین) شده است.