پس از معطل ماندن چندساله انجام شد:

تعیین تکلیف حساب‌های فی‌مابین شرکت انبارهای عمومی با سازمان اموال تملیکی

حساب‌های فی‌مابین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

 

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از هلدینگ آتیه صبا، در جلسه مشترک حسن تاجیک (مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا) و حمیدرضا کیامنفرد (مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران) با  عضو هیات مدیره و قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص حساب‌های فی مابین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که سال‌ها معطل مانده بود تعیین تکلیف شد.

این جلسه که با حضور محسن محمدی معین، عضو هیات مدیره و قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا برگزار شد؛ پس از شناسایی موارد اختلافی این سازمان با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مقرر شد کلیه موارد توسط کارگروهی که تعیین شد، حل‌وفصل شود.

همچنین، به منظور تعیین مسیر راه همکاری مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تاریخ این توافق مقرر شد نسبت به تدوین نقشه راه و شیوه‌نامه همکاری که به تأیید طرفین برسد، اقدام شود.

 

بازدید مدیرعامل آتیه‌صبا از شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها در پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

از سوی دیگر، در سومین و آخرین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از آخرین محصولات عرضه‌شده شرکت‌های مختلف در نمایشگاه فوق بازدید به‌عمل آورد.

تاجیک با اشاره به کیفیت بالای محصولات ارائه‌شده در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل تهران در بازدید از غرفه شرکت تولیدی تجهیزات و ایمنی راه‌ها گفت: چشم‌انداز صنعت حمل‌ونقل و صنایع وابسته کشور علیرغم تمامی تحریم‌های خارجی با تکیه بر توان و طرفیت‌های داخلی کشور چشم‌انداز روشنی است و بدون تردید با توجه به موقعیت استراتژیک ایران، قطعا توسعه صنعت حمل‌ونقل و صنایع وابسته به آن در زمین، دریا و هوا می‌تواند منجر به توسعه پایدار کشور شود.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور موثر شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راه‌ها در نمایشگاه مذکور از مدیرعامل و کلیه عوامل اجرایی شرکت تقدیر و اعلام کرد که هلدینگ آتیه صبا از هیچ کوششی در مسیر حمایت‌های همه‌جانبه از این شرکت تولیدی تجهیزات فروگذار نخواهد کرد.

رضا زیراهی، مدیرعامل شرکت تولیدی تجهیزات و ایمنی راه‌ها، نیز که تاجیک را در این بازدید دو ساعته همراهی می‌کرد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل هلدینگ آتیه‌صبا خاطرنشان کرد که این شرکت با تکیه بر توان تجربی و تخصصی چندین ساله خود آماده تولید آخرین محصولات ایمنی و ترافیکی جاده‌ای منطبق بر استاندارد‌های روز به منظور دسترسی به بازارهای جدید داخلی و منطقه‌ای است.