نماینده مردم اهواز خبر داد:

مشارکت فولاداکسین در ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی اهواز

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی اختصاص یافته و قرار است شرکت فولاداکسین خوزستان نیز ورق های فولادی آن را تامین کند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یوسفی گفت: ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی که باعث اتصال روستای عنافچه به مرکز این شهرستان می‌شود به دلیل تامین نشدن اعتبار رها شده بود که با پیگیری صورت گرفته شده، به این طرح اعتبار تخصیص داده شد.

به گفته او  برای تامین ورق‌های فولادی این پل با همکاری شرکت فولاد اکسین، ۸۰۰ میلیارد ریال برای تامین ورق فولادی درنظر گرفته شده که به صورت اعتباری و در مدت ۵ ماه انجام می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون، و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مسیر اهواز به ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) از مسیر‌هایی است که همواره تلفات زیادی را داشته و به همین منظور برای تامین روشنایی و ایمن سازی و تهیه تجهیزات تصمیمات لازم گرفته شده است.

پل عنافچه، روستای عنافچه را به مرکز شهرستان باوی متصل می‌کند، مردم این روستا به دلیل نبود پل، برای انجام امور خود با قایق از این روستا به مرکز شهرستان باوی تردد دارند که در مواردی خطراتی را برای مردم این روستا و دانش آموزان به همراه داشته است.