برای اولین بار و به مدت سه سال؛

پتروشیمی جم عضو حقوقی هیات مدیره انجمن صنفی پتروشیمی کشور شد

در جلسه مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی کشور، «شرکت پتروشیمی جم» برای اولین بار به عنوان عضو حقوقی هیئت مدیره این انجمن انتخاب شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، در جلسه مجمع عمومی که به طور فوق‌العاده و با حضور مدیران عامل شرکت‌های عضو انجمن در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، ترکیب اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی برای مدت ۳ سال مشخص شد و پتروشیمی جم به عنوان عضو حقوقی هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی کشور انتخاب شد.

در حال حاضر پتروشیمی جم از گروه گاز اتان و هلدینگ صندوق بازنشستگی کشوری عضو اصلی هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی است.

در این انجمن مدیران بیش از ۶۴ شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات واسطه‌ای و نهایی پتروشیمی با تعامل و همفکری با یکدیگر و یک زبان مشترک ضمن انجام فعالیت‌های صنفی در جهت تحقق و حفظ منافع جمعی، دولت را در فراهم آوردن زمینه‌ها و بسترهای مناسب در عبور موفقیت‌آمیز از مرحله گذار اقتصادی یاری دهند.

گفتنی است در سال ۱۳۸۸ فعالان بخش خصوصی صنعت پتروشیمی کشور برای دستیابی به تعامل و همگرایی با دولت اقدام به تاسیس تشکل صنفی فراگیر در قالب انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی کردند.