با انتشار 427پاسخ به درخواست های ثبت شده مشخص شد؛

وزارت مردم پیشرو در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات/ پاسخگویی به مطالبات در اولویت

فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در «سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» نشان می‌دهد وزارت مردم با ۴۳۰ درخواست و ۴۲۷ پاسخ به عنوان وزارتخانه پیشرو در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، درصد پاسخگویی این وزارتخانه به سوالات و درخواست‌های شهروندان نزدیک به ۱۰۰ درصد است.

بر اساس این گزارش، سازمان‌های بهزیستی و تأمین اجتماعی به ترتیب با ٣٩ و ۷۹ درخواست در صدر دستگاه‌های پردرخواست زیر‌مجموعه این وزارتخانه قرار دارند.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پاسخگوی ۱۰۰ درصد درخواست‌ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده‌اند.

همچنین این وزارتخانه در بخش ترین ها با انتشار ۶۹۲ مورد سند جزو پر انتشارترین «خوداظهاری» قرار گرفت.

گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این سامانه از ۳۶ پرسش مطرح شده به ۳۶مورد و از دو شکایت مطرح شده نیز به هر دو شکایت پاسخ داده است. ضمن اینکه ۱۷سند در پاسخ به پرسش های مطرح شده در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر کرده است.