مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان مطرح کرد:

توسعه ورزش بازنشستگان محور برنامه ۱۴۰۱ انجمن ورزشی بازنشستگان هرمزگان

نخستین نشست انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس هیات ورزش کارگری، نماینده اداره کل ورزش و جوانان و اعضای انجمن ورزشی بازنشستگان استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان، محمدتقی جلیلی بهابادی مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در این نشست گفت: با تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان در تابستان ۱۴۰۰ با حمایت هیات ورزش کارگری، اقدامات جدی در جهت ترویج ورزش بازنشستگان در دستور کار قرار گرفت.

جلیلی عنوان کرد: تجهیز دو سالن خانه امید بازنشستگان استان برای انجام ورزش های تنیس روی میز، دارات و شطرنج و همچنین برگزاری سه دوره مسابقات شطرنج، پرتاب دارت و تنیس روی میز که با استقبال بازنشستگان مواجه شد، از جمله اقدامات انجمن ورزشی در سال ۱۴۰۰ بود.

وی افزود: استقبال بازنشسته ها از برگزاری کلاس های ورزشی از اتفاقات خوب سال ۱۴۰۰ بود که امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و تنوع بخشی به برنامه ها در سال ۱۴۰۱ بتوانیم جمعیت بیشتری از بازنشستگان را به ورزش ترغیب کنیم.

فرشید اوسپید رییس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: براساس آمار موجود، انجمن ورزشی بازنشستگان استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ فعال‌ترین انجمن ورزشی بوده و بهترین عملکرد را در بین انجمن های ورزشی بازنشستگان در سطح کشور داشته است.

خانم زاهدی عضو کمیته فوتبال بانوان شهرستان بندرعباس و نماینده اداره ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گفت: سالمندی قسمتی از مسیر زندگی ما انسان ها است و “ورزش” برای حفظ آمادگی جسمانی، شور و نشاط در زندگی یک اصل است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد در زمینه مشاوره، اختصاص اماکن ورزشی و تامین مربی با انجمن ورزشی بازنشستگان همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

در پایان مقرر شد تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ انجمن ورزش بازنشستگان استان هرمزگان با تاکید بر تنوع بخشی ورزش بازنشستگان تدوین شده و توسعه همکاری با سازمانهای متولی ورزش در استان هرمزگان مورد توجه قرار گیرد.