استاندار بوشهر در مراسم 25ذی الحجه:

کارگروه حل مشکلات بازنشستگان بوشهر تشکیل می‌‏‎شود

استاندار بوشهر گفت: کارگروه حل مشکلات بازنشستگان این استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با شرکت دستگاه‌های مسئول تشکیل می‎‌شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری استان بوشهر اظهارداشت: بخش قابل توجهی از مشکلات بازنشستگان استان بوشهر در خود استان و با تلاش مسئولان قابل حل است و برای موارد کلان نیز این موضوع در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای سرعت بخشی به حل مشکلات بازنشستگان استان بوشهر نسبت به انتخاب مشاور در امور بازنشستگان کشوری و لشکری اقدام خواهد شد تا موارد مدنظر جامعه هدف را به کارگروه ویژه آنان انتقال دهد.

محمدی زاده ادامه داد: بازنشستگان در دوران دفاع مقدس، به ایران و عبور از این حادثه بزرگ و تاریخی خدمت کردند که بدون تردید پیروزی و موفقیت‌های امروز جامعه نیز در سایه تلاش‎های آنان محقق شده است.

وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب بازنشستگان افتخار نظام اسلامی هستند که بیش از ۳۰ سال عمر خود را در راه خدمت به کشور سپری کردند.

محمدی زاده افزود: تکریم بازنشستگان و حل مسائل و مشکلات خانواده‌های آنان وظیفه خطیر و مهم مدیران است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند. استفاده از تجارب گرانبهای بازنشستگان برای مدیران در دستگاه‎های مختلف اجرایی می تواند فرصتی برای بهبود شرایط و پیشرفت امور در سازمان ها باشد.

وی تاکید کرد: بازنشستگان وابسته به سازمان محل خدمت خود هستند که باید همانند شاغلان سازمان نسبت به حل مشکلات آنها اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در این آیین همچنین از بازنشستگان نمونه استان بوشهر با اهداء لوح و تندیس تجلیل شد.