تقدیر از بازنشستگان نمونه استان قم
در روز 25ذی‌الحجه صورت گرفت؛

تقدیر از بازنشستگان نمونه استان قم

همزمان با روز ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان برتر استان قم که اقدامات قابل تقدیر و برجسته ای در زمینه های فرهنگی، فداکاری و ایثار و بهداشت و درمان داشتند تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، در این برنامه صالح محمدی امین مدیریت صندوق بازنشستگی استان قم به همراه روسای کانون های بازنشستگی و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش استان با اهدای لوح تقدیر از بازنشستگان نمونه کشوری این استان تجلیل کردند.

براین اساس، بازنشستگان فرهنگی آقایان محمد نادری (بیش از ۳۰ سال فعالیت مستمر با عنوان مدیر و … در کانون بازنشستگی آموزش پرورش) و اصغر برقعی (جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی ، رئیس یکی از نواحی آموزش و پرورش و فرهنگی نمونه) و محمدرضا اسماعیلی (فرهنگی نمونه)؛ بازنشستگان بهداشت و درمان آقایان رضا رخشما (ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران کرونایی شامل تهیه رایگان دستگاههای تنفسی و مانیتورینگ سلامت ، کپسول اکسیژن و .. به بازنشستگان بیمار به صورت جهادی) و احمدرضا عزیزی ( همکاری با بسیج جامعه پزشکی در ایام کرونا و از خودگذشتی جهت مداوای بیماران کرونایی به صورت جهادی) و دکتر محمدرحیم میرزایی (ارائه خدمات پزشکی رایگان به ایثارگران ، درمان بیماران کرونایی مخصوصا بازنشستگان به صورت جهادی)؛ بازنشستگان ایثارگر جهادی در ایام جنگ تحمیلی آقایان آراسته و یارجانلی و سیدحسین موسوی (جانباز و جهادگر جنگ تحمیلی ) تجلیل شد.

گفتنی است که طبق بخشنامه استاندار قم، به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا، هیچگونه برنامه متمرکزی در استان قم برگزار نشد و هر دستگاه به شکل محدود به تجلیل و تکریم از بازنشستگان خود پرداختند.