در پیامی صورت گرفت؛

تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز کارمند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی چهارم شهریورماه “روز کارمند” را به همه کارمندان دولت به ویژه بازنشستگان کشوری تبریک گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد اسکندری در این پیام آورده است: هفته اول شهریورماه که به یاد شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر “هفته دولت” نام‌گذاری شده، یادآور تلاش‌های خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری کشور است.

وی با بیان اینکه «این هفته، تنها به دولتمردان و مدیران ارشد اختصاص ندارد، بلکه همه کارکنان خدوم و متعهد را شامل می‌شود» افزود: ازاین‌روست که در میانه این هفته، چهارم شهریورماه، روز کارمند نام گذاری شده و فرصتی مناسب است برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله این گروه بزرگ و مهم در بدنه دولت.

اسکندری ادامه داد: در این میان، کارمندان و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در تهران و سایر استان‌های کشور با وجود کمبود امکانات و منابع و محدودیت نیرو، همواره کوشیده‌اند خدمتگزار صدیق و پاسخگوی متعهد در برابر جامعه بزرگ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری باشند. ذی‌نفعانی که نیازمند ارائه شکل ویژه‌ای از خدمات هستند که این کار، بدون صبر و احترام به مخاطبان و احساس جدی مسئولیت ممکن نیست. فرصت را غنیمت می‌شمارم و در روز کارمند، از تلاش و زحمات همه همکارانم در صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در جهت بهبود شرایط کاری آنان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران عزیز گام اساسی به پیش برداریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرده است: این روز را به همه بازنشستگانی که سال‌های جوانی خود را در دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور سپری کردند و پرچم خدمت را برای ایران سرافراز و در سخت‌ترین شرایط از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و پس از آن به اهتزاز درآوردند و کارمندان امروز، از انباشت دانش و تجربه این عزیزان بهره‌ می‌برند، تبریک می‌گویم و امیدوارم که بهره‌گیری از تجربه‌های بازنشستگان عزیز به همراه تکریم و خدمت‌رسانی بیشتر دستگاه‌های اجرایی محل خدمت، کام این عزیزان را شیرین و امید شاغلان اکنون را به آینده افزون کند.

محمد اسکندری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری