به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) انجام شد؛

تجلیل مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی هرمزگان از دو بانوی پرستار بازنشسته

مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان از تلاش ها و خدمات دوبانوی پرستار بازنشسته این استان به مناسبت روز پرستار تجلیل کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از مقام شامخ خانم ها «زبیده ترابی زاده» و «ملکه هزار جریبی» دو بانوی پرستار بازنشسته این استان تجلیل کردند.

محسن دوادی مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان در حاشیه این دیدارها ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب (س) گفت: پرستاران به درستی فرشته رحمت بیماران هستند.

وی تصریح کرد: در مسیر درمان بیماران، علاوه بر درمان جسمی مسائل روحی و روانی نیز اهمیت زیادی دارد و پرستاران به شایستگی علاوه بر تلاش برای بهبود جسم بیماران و همراهی با پزشکان، با مهربانی و روی گشاده و لبخندی که به بیمار می‌زنند و با رفتار انسانی خود، آرامش روحی و روانی را نیز به بیماران هدیه می‌دهند.

در پایان این دیدارها از خانم ها «زبیده ترابی زاده» و «ملکه هزار جریبی» پرستاران بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با اهدای لوح تقدیر و یک شاخه گل تقدیر شد.