مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

ایجاد مراکز آموزشی، فرهنگی و اقامتی در دستور کار صندوق بازنشستگی کشوری

مدیران کل هماهنگی امور استان ها و امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از خانه های امید یاسوج و گچساران در نشست با روسای کانون های بازنشستگی این استان حضور یافتند و به سوالات و دغدغه های بازنشستگان پاسخ دادند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، زهرا زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی اموراستان ها و محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با روسای کانون های بازنشستگی حضور یافتند.

مرتضایی فرد در این نشست، ضمن پاسخ به مسائل مطرح شده از سوی کانون های بازنشستگی بیان کرد: با توجه به رویکرد مدیریت جدید در صندوق بازنشستگی کشوری، بهبود خدمات قرارداد جبران خسارت درمان و مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: برای سفر بازنشستگان طرح جدیدی در دست تهیه است که امیدواریم خدمات بیشتری به بازنشستگان ارائه شود.

مرتضایی فرد عنوان کرد: ایجاد مراکز آموزشی و فرهنگی و اقامتگاه برای بازنشستگان عزیز در مراکز استان ها ماموریت جدید صندوق است که جناب آقای ترکی مدیرعامل جدید صندوق بر آن تاکید دارند.

بازدید از خانه امید یاسوج که با اجرای برنامه مشاوره سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در حال انجام بود، دیدار چهره به چهره با بازنشستگان حاضر در خانه امید یاسوج و پاسخگویی به سوالات این عزیزان بخش دیگر سفر دو مدیرکل صندوق بازنشستگی به استان کهکیلویه و بویراحمد بود.

همچنین نشست با مدیر و کارشناسان بیمه آتیه سازان حافظ در استان و بررسی مشکلات ارائه خدمات بیمه ای و مراکز طرف قرارداد برگزار و مقرر شد تا مراکزی که با بیمه آتیه سازان در استان طرف قرارداد نیستند شناسایی شوند.

بازدید از خانه امید گچساران و هتل ایرانگردی و جهانگردی یاسوج از دیگر برنامه های این سفر بود.